Høytrykkspumpe for TFSI tuning - Autotech
Instruksjoner for montering
Passer til følgende biler:
Audi - 8V A3 og S3 (MK3) - EA888 Gen 3 - 1,8 TFSI og 2,0 TFSI
Audi - TT / TTS (MK3) - EA888 Gen 3 - og 2,0 TFSI
VW - Golf / GTI / R (MK7) - EA888 Gen 3 - 1,8 TSI og 2.0 TSI
VW - Jetta - EA888 Gen 3 - 1.8 TSI og 2.0 TSI
Audi - S1 EA888 Gen 3 - 2.0 TFSI
Autotech er den ledende produsenten av drivstoffpumpeoppgraderinger for FSI-motoren fordi vårt sett tilbyr høyeste kvalitet, solid engineering og høy verdi.
Ved installasjon av pumpe er det bemerkelsesverdige forskjeller som inkluderer 5% hestekrefter og momentøkning på lagerkartlegging.
Vår HPFP-pakke er det benchmark som imitatorer forsøker å oppnå. Autotech HPFP Kit er imidlertid ikke lett å duplisere.
Det er mange grunner til at Autotech Kit er overlegen. Her er noen:
~ Hvert stempel (17,67 mm) og sylinder i Autotech HPFP-settet gjennomgår høypresisjonsslipingsprosesser mange ganger under produksjonen og sikrer at de mest presise toleransene opprettholdes gjennom siste trinn. Ikke den billigste måten å lage dem, men den beste måten.
~ Hvert stempel og sylinder er matchet og serialisert for å sikre absolutt presisjon og maksimal levetid.
~ Autotech var den første til å inkorporere plasma DLC belegg på HPFP komponenter for å redusere friksjonstap og øke ytelsen. Andre har forsøkt å holde følge med å legge et belegg på sine deler. DLC-prosessen alene er imidlertid ikke nok - det er ikke en kur for substandard presisjon - delene må utformes spesielt slik at prosessen kan ha full nytte: Autotech er. Suksessen vi har i feltet kan bevise det.
Tunere stoler på Autotechs HPFP i konverteringer og oppgraderinger fordi det fungerer og fungerer bra.