Søk
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel

    Produsent: Dbilas
    Sportkamaksel for BMW M20-motoren. Flere varianter av forskjellige grader og løftehøyde.
    0Types Available

    Kamaksel til BMW M20 2.0-2.7L

    Få flere hestekrefter med en sports / racer kamaksel. Ved å montere en skarp kamaksel lukkes mer luft inn i sylinderen og dermed mer hk. Skulle du ha hjelp med utvalget eller ha en kamaksel installert, er du velkommen til å ringe Qualitec.no

    Informasjon for valg av kamaksel

    For et enkelt valg er det fire forskjellige kamakselkategorier. Kategoriene viser vår anbefaling om bruk av kamaksel.

    Gate: Denne kamakseltypen er konstruert for å bli installert i en standardproduksjonsvognbil. Ingen andre endringer er nødvendig.

    Sport: Denne kamakseltypen er designet for sporty sjåfører. Vi anbefaler at du bruker en justert chip.

    Rally: Denne kamakseltypen er designet for rally eller slalom konkurranse biler. Vi anbefaler bruk av to forgassere eller flergassinjeksjonssystemer med denne kamtypen.

    Bane: Denne kamaksel er designet for langdistanse løp, fjellklatring og dragster.

    Noen kamaksler krever forsterkede ventilfjærer. Dette har utviklet et ventilfjærsett laget av materialer av høy kvalitet. Jo skarpere knappene som brukes, desto mer nødvendig er bruk av ventilfjærsett.

    Når du bestiller, vennligst oppgi de komplette kjøretøydataene og hva du skal bruke kamakselene for for eksempel veibaneoppgaver.

    Ved bytte av kamaksel er det en god ide å bytte ut alle deler som kommer i kontakt med kamakselen for å sikre at kamakseloverflaten ikke er skadet.

    Alle kamakselene leveres med nøyaktige monteringsanvisninger og data, og hvis de ikke er angitt annerledes, må de monteres på samme måte som en standard kamaksel.

    *
    *
    *
    Bilde av M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 272 °
    M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 272 °
    Til: Gate. 2,0 - 2,7 Duration: 272. Peak timing: 114. Valve lift: 12,0. Lift at TDC: 1,7. Valve timing: 22/70 - 70/22. Valve clearence: 20/20.
    Sku: 04.041.013
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h
    Bilde av M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 276 °
    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 276 °
    For: Gate 2,5 - 2,7 Duration: 276. Peak timing: 108. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,0. Valve timing: 30/66 - 66/30. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h
    Bilde av M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 284 °
    M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 284 °
    For: Gate. 2,5 - 2,7 Duration: 284. Peak timing: 112. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,1. Valve timing: 30/74 - 74/30. Valve clearence: 20/20.

    Lagerstatus Bestillingsvare

    Antall på vei hjem fra leverandør: 0
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h
    Bilde av M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 290 °
    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 290 °
    For: Sport. Duration: 290. Peak timing: 110. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,5. Valve timing: 35/75 - 75/35. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h
    Bilde av M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 292 °
    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 292 °
    For: Sport. Duration: 292. Peak timing: 108. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 2,8. Valve timing: 38/74 - 74/38. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h
    Bilde av M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 296 °
    M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 296 °
    For: Rally. Duration: 296. Peak timing: 106. Valve lift: 12,1. Lift at TDC: 3,7. Valve timing: 42/74 - 74/42. Valve clearence: 25/25.
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h
    Bilde av M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 304 °
    M20 - 2,0-2,7L - Kamaksel 304 °
    For: Rally. Duration: 304. Peak timing: 105. Valve lift: 12,2. Lift at TDC: 3,8. Valve timing: 47/77 - 77/47. Valve clearence: 25/25. Attention! Special design, excluded from the exchange.
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h
    Bilde av Turbo kam - M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 272 °
    Turbo kam - M20 - 2.0-2.7L - Kamaksel 272 °
    Applikation: Turbo opp til 750hk., Duration: 272. Peak timing: 118. Valve lift: 11,5. Lift at TDC: 1,2.
    kr 3.743,87 (NOK) eksl mva
    i h